nedeľa 5. októbra 2014

100% ŠUS possitive

Tento víkend som zavítala znova do Trenčína (po namáhujcejvyčerpajúcejnanervy dlhej ceste). Vlastne nie do Trenčína ale do Patrovca. Možno niektorý poznáte, ja som tu už raz strávila týždeň z tábora. Tento víkend som tam, ale bola pre niečo iné. ŠUSka - Študentská únia Slovenska je niečo kde sa môžeš pridať aj ty ak chceš vyjadriť svoj názor o problematike školstva, si člen žiackej školskej rady alebo ťa už proste nebaví sedieť v školskej lavici. (mehehe ak si člen ŽŠR tak hádam aj vieš o čom točím rozprávam) Včul si nepredstav kravaťákov za stolom ako riešia Mečiarovu politiku. Predstav si kopec mladých ľudí vo veku od 15-19 rokov (šak stredná) s ktorými som zažila kopec srandy a naučila sa novým veciam ktoré, hádaj čo, sa mi zídu do života.  Tak pre zaujímavosť TU klikni a TU klikni alebo ma len kontaktuj!





Ako trávite týždeň vy? Nejaké činnosti,
ktoré si rada vypočujem?
Mimochodom, ave 10 odoberateľom ( this made me laugh)
Idem sa radšej učiť na next week.

* písať hotentótsky sa Dominike ľúbi
(hešteg)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)