nedeľa 18. októbra 2015

kde bolelo tam bolelo...

Kde bolelo tam bolelo, po mesiaci upútavam pozornosť a na známosť sa dáva, môj život je jedno veľké nestíham. Už to nie je to klišé (sú slová alebo slovné spojenia, ktoré častým a mechanickým používaním stratili svoj pôvodný význam a pôsobia v texte ako frázy, ošúchané slová.) silno pociťujem príchod stužkovej, ktorá bájdvéj stále nemá svoj program a polka veci je nedohodnutá (akoinak). Keby nám aspoň v tej škole dali mesačný priestor na zamýšlanie sa. Na miesto toho (pre)žívame divadelné inscenácie Jááánošíka v našej triede. Týmto pozdravujem pani profesorku slovenčiny, vďaka ktorej mi pán Štepka spríjemnuje nedeľu a za povinnosť si dávam navštíviť Radošinské naivné divadlo.
V sobotu som pocítila krvi prelievanie v prednášacej hale na fuckt bezpredmetových prednáškach, kde nás naučili, že môj pojem medicína hrou je nemožná a tento krát nepomôžu ani farbičky.
Po celoročnom týždňovom strese radosť som si spravila v Trnave (nestačí mi tam byť 5 dní v týždni- treba aj šiesty) a navštívila Trnavský rínek- všade samé peknosti. Jarmok ako jarmok- keďže som sa nedostala do Levíc, trebalo do Trnavy. (dúfam ste si ale užili!)

Takže jesenná melanchólia ma ešte STÁLE nestihla zasiahnuť (aplaus) a dopujem svoje krvné riečisko kofeínom. (viď ten mega medicínsky pojem-už ma to chytá)

.... a boli ste už v Tescu? Prišli Vianoce.

(woč in HáDé!)





cardigan ORSAY
topánky JOHN GARFIELD

11 komentárov:

  1. O stužkovej už ani nechcem počuť, aj keď mi toho ešte nikto veľa nepovedal (taktiež sme vo fáze, nič sa nedeje, nič nevieme, nič nerobíme, nič netancujeme, ale aj tak sa hádame). Som strašne lenivá osoba a to, že mi dali robiť choreografiu na spoločný tanec, nikomu nepomôže. Snažím sa na nič nemyslieť radšej, aj keď viem, že tým to zhoršujem, ale je skvelé, že aspoň ty si sa nejako odreagovala, vyzeralo to tam podarene ♥ A veľmi sa mi páči tvoj cardigan!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš co, ja mam uz celu stuzkovu niekde v nekonečnu, a radsej sa nebudem zamýšľať nad tym ako dopadne :D a bolo to tam krásne prekrásne :)

      Odstrániť
  2. O nesíhaní by som tiež vedela rozprávať. A o stužkovú sa neboj, to sa predsa vždy nejak vyrieši, hlavne keď sa to nechá na sama (aka spravi sa to samo). .. :) a inak hej, tie vianoce su vsak uz vsade - jebat. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V prvom rade, nádherný kardigán! :) A tiež skvelé fotky! Ten "stánok" s knihami musel byť úžasný, hneď by som si niečo vybrala ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. knihy od výmyslu sveta :) shakespearove sonety ulahodili mojej duši ! aaa vdaka

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)