štvrtok 17. decembra 2015

Aké by boli dačeky bez Vianoc? Naopak.

Či to nebolo včera keď som uploadla letné video? A teraz mi palce odmŕzajú na nohách...
Ako by pinterest povedal: Do it yourself a buď pinterestne pozitívny počas vianoc. A tak brázdim piny tejto fanky aplikáci a vyrábam vianočné lásky. Ak nevieš čo to je, je načase to zistiť.

Pinterest je ľudmi uctievaná stránka , ktorú musí každý obyvateľ tohto nášho spoločného bytí, navštíviť aspoň raz raz za deň za život. Keď nevieš čo, nájdeš to tam. Otaguj si každé slovo od DIY až po VINTAGE a nájdeš všetky krasotinky, ktoré ťa bez pinterestu nenapadli. 
Každú vec ktorá sa ti zapáči, si rýchlo a ľahko uložíš na svojej nástenke (facebook neopúšťaj nás) tlačítkom PIN IT. Sleduješ svojich kamarátov, rovnako ako oni teba (instagramový svet aj tu)a sleduješ ich diabolskéchute záujmy. (avalaible for android and app store)
Pár hand made tipov na výrobok nájdeš: TU a TAM i HEN či THERE

Ďalej ak vás chcem vianočne potešiť, poradím vám dve blogerky, ktoré rozdávajú šťastie a možno, mí drazí přátelé sa dám na toto rozdávanie šťastia raz aj ja. Keď zakričí prvá tisícka! O tompotom. 

Fresshion vás poteší novou súťažou a keďže jej súťaže stoja za to- let´s go! Tento krát si pre vás pripravila radosti od JUST LOVE (kjúút) a Lucky , ktorej výtvory su fakt cool. (pre vintage naladených ľudí as me) Takže ak sa chcete zapojiť, kliknite TU . Veselé Vánoce. 

Red poppy stories si dala toľkú námahu, a pripravila evrydéj surprájz- 24 dňový adventný kalendár a ak som správne pochopila, každý deň vyhrá niekto iný. Ak chceš skúsiť túto časť veselých vianoc skúš práve TU

Z rozklikávania slovíčok, by bolo pre dnes dosť, dúfam, že ste sa k niečomu novému dostali a keď nie tak jedzte medovníky a slávte Vianoce s krátkymi vlasmi . Šalala.




4 komentáre:

  1. Ďakujem za tipy na diáre, pretože sa snažím nejaký teraz zohnať;D A na red poppy stories som každý jeden deň, pretože tie darčeky sú dokonalé, čo vybrala ♥ A ja nikdy nechápem ako niekto môže mať toľko followerov na instagrame (nie žeby išlo len o čísla) ale ja ho už mám asi cez dva roky a furt sa točím okolo 150, asi som natoľko nezaujímavá;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš co, ani ja nechápem :D tuto otázku ti nezodpoviem. Ale mozem ta uistiť, ze si jedna z mojich najobľúbenejších instagramáčov :)

      Odstrániť
  2. Ja tomu pinterestu nejako neviem prísť na chuť, viac si idem na instagrame a tumblri:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš co, tumblr je tiez super vec, lenze ten používam len čisto na obrázkový Chill :D na pintereste tvorím :)

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)