nedeľa 26. februára 2017

20.

20 nesplnených prianí.
20 sklamaní a 20 rôznych radostí.
20x2 snívajúcich rokov pred nami.
20 rôznych dobrých kníh a 20 spojení.
Hej, je mi 20.

Čítam si ten post, čo som písala na 18.
Nezmenilo sa nič, len hľa, Dominika sa naučila byť
šťastnejšia. (a staršia)
Upratujem si svôj život, čo som v ňom za 
posledných 20 rokov rozhádzala.

Zvláštny to pocit, prišlo to čo som čakala.
Akosi mi to dochádza, dospela som.
Ubehlo to rýchlo. Prišlo niečo,
čoho som sa najviac bála a pri tom
každý deň čakala. Prítomnosť ktorá bola budúcnosťou.

Už nedostanem 20 sviečok,
 veď to je veľa aj na tú tortu.
To nevadí. Ľúbim svôj život.
Najzvláštnejšie na tom celom je,
že človek má pocit ako keby sa nič nezmenilo.
Pozriem sa späť a hele, zmenilo sa vše.


                                    

2 komentáre:

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)