sobota 9. decembra 2017

vianočná prokrastinácia

Zas to tu zdochlo.
Povedala som si hneď potom, čo som dočítala novú januárovú Evu.
Aj vy zvyknete robiť tie #jobthingsritual ? Keď prídete do práce s nadšením, lebo viete, že zabijete dve hodiny - čítaním voňavých strán novej Evy. A keď dočítate, uvedomíte si, že máte pred sebou furt dve hodiny šichty a zajtra ďalších dvanásť ničoty. never ending weekend nightmares.

A tak som sa rozhodla spraviť ďalšie favourites a zjavne si v tomto článku zopakovať angličtinu. Nič to. Pokračujeme... Skúškové ma naháňa už aj v snoch, takže hľa po 41 dňoch v Bulharsku, po zakúpenej letenke do Milána, po behačkách zo západu na sever Slovenska a späť môžem začať prokrastinovať a vyčítať si čo všetko spraviť do školy a škôlky. (teacherthings)

Dobre Dominika sa už pochválila aj s tým na čo nikto neni zvedavý a teraz nastala chvíľka na
som vďačná za/favourites:

  • keď prídeš do izby zavrieš dvere, obuješ huňaté hrubé ponožky, zapneš celoročné vianočné svetielka, zapáliš sviečky a mindráky necháš vymknuté vonku kde sneží
  • keď si konečne kúpiš sveter tohtojesennej farby 
  • keď pomaly a isto dokončíš nepotrebné, časžerúce seminárky a obúchaš ich o hlavu ...
  • keď odučíš svoju prvú hodinu a môžeš povedať že nechceš byť učiteľkou, ale deti miluješ
  • keď prišli Vianoce
  • keď dúfaš v zázrak a kontroluješ si email-schránku každú hodinu (nerieš, ak nevieš.)
  • keď po 8 mesiacoch už len 12 dní!
  • keď ješ koláč zo šálky
  • keď ťa niekto prekvapí, len tak, lebo ťa má rád

                                                                 " Si krásna keď sa usmievaš." Anonym





 
 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)