pondelok 4. augusta 2014

DIY | fotky na šnúrke

Na pár blogoch som už tento DIY videla, priznávam sa, nie je to z mojej hlavy, ale je to úplne super nápad! Žiaľ, fotky čo sem pridám sú fotené na stene v mojej izbe a táto vec sa k mojej stene absolútne nehodí ( ale od septembra budú isto na inej bielej stene v inej izbe hah) Super vec na rozveselenie izby.

Čo potrebuješ?
  • štipce
  • špagát
  • rôzne farebné papiere (skús totok )
  • lepidlo
  • lak na nechty
  • nožničky
  • a bárs jaké čačky čo si zavesíš
  • fotky



Na štipce si nanes lepidlo normálne jak vieš, postup nanášania lepidla si vygoogli. Potom si nastrihaj papiere a prilep na štipce podla seba ako chceš. Bárs jak. Hlavne nech drží! Môžeš použiť aj ten lak na nechty ak by sa ti nejaký páčil. Nejak takto vypadá môj výsledok:


Potom si vyvolaj fotky a na stenu zaves šnúrku a pozavesuj fotky. Na šnúrku môžeš dať pohľadnice alebo len papiere zložené na polovicu ako ich mám ja na fotke. Predstavivosť nemá hraníc. Tadá:


Ale na bielej stene to ukáže krajšie. Teraz len tak názorne.
(p.s. áno stenu som ja kreslila!)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)