streda 27. augusta 2014

Summer steps

Dúfam, že ste si leto užili aspoň tak dobre ako ja.
Každý si svoje leto užil vlastnou cestou (žiješ?)
 a dúfam, že teraz, ku koncu leta ste

so svojimi poslednými 2 či 3 mesiacmi spokojní. A čilek si pozrite
toto moje krátke videjko:
(a daj si tam HD láskavo)

Everyone enjoyed the summer on their own ways (are u alive?),
 but now to the end of summer I really hope that

you can say your last 2 or 3 months were excellent.
I recorded my summer in this short video:
(watch in HD)






2 komentáre:

  1. krasne video :-) ja som si prazdniny tiez uzila, boli take ake som si predstavovala... a mozem povedat ze asi zatial aj moje najkrajsie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Som rada, že sa páčil. Poznám také letá :)

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)