sobota 13. septembra 2014

Hľa buď blato

Po náročnom týždni opäť plná spomínok. Tak keď som už začala s nitranštinú tak spomeniem super nitriansku akciu ktorú si prepásol! (ak nie tak great job!)
Organizoval sa nultý ročník FLAAM festivalu. (muž.r hovorovo rušná nočná zábava spojená s nesmiernym pitím a hýrením) No oheň ma ohrieval! Ale teraz seriózne. Bolo fajn. Gumáky som brala do blata som behala. Ak si zoberiete conversy na takúto akciu v takomto počasí zle dopadnú. Verte mi.
Ďalšie ponaučenie: nehádž do ohňa plast. Toxiko-nepriaznivo-nezdravo-vylučovanô nepríjemné toxíny. (čo?) A tiež ak si neprišiel premárnil si šancu vidieť tie najkrajšie rest in peace kadibúdky.

Ďalej som utekala navštíviť naše krásne hlavné mesto. vlášišišišikom vlakom. Ja neviem, bežne sa chytím a idem do nejakého mesta. Takže bárs kde, bars kedy prídem stačí řeknúť. Prečo dokelu píšem jak hoten-tót a prečo sa dokelu rozprávam sama so sebou. Viete že pri Dunaji je táááááááááááákto dobre?






Potom som bola na praxi a ako správny 
farmaxolochemiantifarmar farmceut som makala v lekárni.
No vážne dójdite pozreť.
A nakoniec som vymyslela nový príspevok na DIY takže cez víkend 
zverejním hádam!
A ako ste trávili týždeň vy?

ps. nenormálne sa teším z 8-ich odoberateľov. Ďakujem! 

3 komentáre:

  1. tie kadibúdky sú strašná pecka, v tomto mať možnosť vykonať potrebu muselo byť zážitkom :DD super fotky inak, teším sa na DIY :33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj sa! ja som do toho radšej ani nevkročila :D ale pekne namaľované :)

      Odstrániť
    2. to teda :3 http://kristyn-stone.blogspot.sk/

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)