sobota 20. septembra 2014

-prečo-

Prečo sa zem točí?
Prečo sa slnko a mesiac striedajú?
Prečo sa strieda ročné obdobie?
Prečo je všetko tak ako je?
Prečo sú zvieratá v harmónii s prírodou?
A prečo sme?

Prečo je človek náladový?
Prečo plačeme?
Prečo nie je noc dlhšia?
Prečo sme uviaznutý vo vlastnej nevedomosti?
Prečo je to tak?

Prečo je človek bytosť hriešna?
Prečo Peter zaprel Ježiša?
Prečo klamem?
Prečo som?

Môžem sa pýtať?
Básnické otázky či nezodpovedané otázky?
Prečo musia listy každý rok umierať?
Prečo sa človek zamýšľa v nostalgii?
Prečo ma môj tieň straší?

Prečo ma moje slová tak dobre poznajú?
Prečo samú seba nepoznám?
Padnúť na kolená a prosiť?
Načo mi vlastne bije srdce? 
Bije vôbec? 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)