sobota 6. júna 2015

Dear diary | keď si zvykneš na zmenený život

Tento týždeň som sa rozhodla
otvoriť si kvetinárstvo. 
V ktorom sa v *tomto období * budem napchávať jahodami.
Jahodami vďaka ktorým viem, prečo 
mám rada dedinu.- a čerstvým hráškom.
inak stojí za prt

ďalej...
neveriacky sa zamýšľam nad tým
koľko ľudí príde a odíde.
a čo by! toľko nových tvári...
a tvoje srdcervúce skutky,
cez ktoré mi blázniš hlavu. neodíď

v deň detí som si kúpila kávu.
káva pre teba Dominika.
v deň detí sa mi pokazili hodnotinky. Sakra.
prečo píšem začiatok vety malým písmenom?

a za 3 týždne odchádzam- normálne sa začínam tešiť.
Teším sa.. tam.. domov... Lebo domov je tam kde:
je tvoja mamka

čítam Johna Greena
počúvam otrepaný playlist
snažím sa zmeniť farbu mojej pokožky
spoznávam Piešťany
makám v lekárni.

Som rada.
aj keď...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)