pondelok 25. mája 2015

zdravý fitness príspevok aneb darček k narodeninám

všade šalie zdravá strava
je za tvojimi dverami
prichádza kašová invázia
ovsené vločky sú na čele.

No nič. Teraz seriózne. Nepatrím medzi ľudí, ktorí fičia zdravo, ale mám kamarátku
 (a ďalších 30) ktorá má tieto veci rada a zajtra má 18 rokov. 
Tak som jej chcela kúpiť niečo čo ju poteší a nehodí to po troch dňoch do kúta.
 Niečo čo vystihuje ju a odomňa by nečakala. 
Tadá fitness balík- som nazvala môj darček! 


Takže, možno niekto vie- možno niekto nevie. Tak vám o týchto výrobkoch niečo porozprávam. (nie nemám ani šajnu čo je na čo, to len vzadu na obale je múdrô popísané)

1. Cereálni kaše- Momina lahodná  - je kombinácia hodnotných a prirodzene bezlepkových plodín se lnenou (to je aká?) vlákninou. Zmiešava sa s mliekom či vodou a s doplnením orieškov, ovocím alebo semienkami bude príjemným štartom to tvojho dňa! Zloženie: Quinoa (??) Čirok , celozrnná ryža a spomínaná lnená vláknina (napíšete mi do komentu čo to preboha je)

2. Malé BIO čoko-cookies - ľudia veria v tom, že keď je pred slovom BIO tak je to zdravé. No táto vec mi príde ako obyčajné cookiesky pred telku. Každopádne, tieto som jedla aj ja a sú veľmi super ak si chceš dopriať niečo sladké a zdravé... 

3. ALPRO mandľový a vanilkový nápoj - laicky -dominikovsky vysvetlené- mlieka rôznej chuti no opäť zdravšou verziou dobrej značky Alpro- vrelo odporúčam, sú chutné a mne osobne vanilková príchuť veľmi chutila.

4. Knižka Zdravé fitness recepty - Nie je to kniha o diéte, ale o životnom štýle! Myslím si, že je to super vec pre vás, ktorí ľúbite tráviť čas v kuchyni a skúšať rôzne zdravé jedlá. V tejto knižke nájdete: bezmäsité jedlá, sladké jedlá, dezerty bez múky, proteínové recepty, raňajky, dezerty s múkou, dezerty nepečené, domáce pečivo a rôzne domáce výroby. Knižku píše mladá Dominika (čo je sranda) a knižka je krásna aj z grafickej stránky. Prikladám pár obrázkov: 





5. Panenský sladký a výživová Datlový sirup- Je vynikájúci len tak, alebo s miskou krupicovej kaše. Ukrýva tajomstvo tej najlepšej banánovej bábovky.

6. Energetická prírodná tyčinka - marhuľovej príchute z BIO ryžového sirupu, sójovej múky, BIO ovsených vločiek a z trstinovej šťavy.

Tak už len dúfam, že sa poteší
a bude svoje zdravie vyvíjať.
Majka aj keď si robím niekedy srandy,
aby si vedela, že ťa podporujem.
-Dominika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)