streda 26. augusta 2015

Zazvonil zvonec a rozprávky je koniec | dear summer.

Tento týždeň zavládlo ticho. Som prítomná telom i duchom doma a mala som čas na upratovanie domu (vôbec) upratovanie môjho kibernetického priestoru v počítači a tým pádom sa potichu hlásim, že letné video okúsilo miesto na slávnom YouTube už zas. Neviem vlastne, či sa mám tešiť, že vám ukážem ústrižok z môjho leta- alebo práve hrať smutnô balady do gitary o finishovaní prázdnin.
Pretože som
- prvý krát jedla cukrovú vatu  ( topila sa mi na jazyku čo!!?)
- prežila inváziu komárov (nie na Slovensku)
- konečne zavítala na východ Slovenska
- pribrala 3 kilá 
- mala česť radovať sa z dvoch fufkov.- psíča rasy čivava.
- nemusela predávkovať krv kofeínom (málo spánku)
- obedovala s grékmi (len)
- prežila ToiToi víkend na Grape
- nestratila hneď za čerstva moje jablko
- doma nebola.
- zistila že vačky na tričkách sú sexi 

A ako chutilo vaše leto? Pochválte še kým je čas- už aj tesco núti nakupovať veci do školy. 




4 komentáre:

  1. super video! prežiť toi toi na feste je vždy fajn :D nechápem ako si niektorí ľudia môžu na seba nalepiť tie nálepky toi toi!
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto je úžasný, zasmála jsem se :D! Já jsem teda na Slovensku byla snad už všude, ale na východě ne, a prý je východ nejkrásnější :)! Invaze komáru mě pobavila, ale to je i invase voz a veškerého hmyzu :D. A to kafe, no jo, za chvíli začne škola nebo semestry na VŠ a káva se stane opět mou pravidelnou dávkou radostí :D Krásný blog :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Košice sa mi moc páčili :) je to take iné a mala som pocit ako by som sla niekde do zahraničí kedže sme šli dlhoooo.
      vdaka moc :)

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)