štvrtok 27. augusta 2015

----

čo je hriech?- neopodstatnená otázka.
Chcieť plniť si sny v prekážkach farebných.
nechápem príčiny smútku-len tak.
povedal že to má byť tak.

zistila som, že si ich beriem do hrobu,
tajomstvá dávne i terajšie,
budúce i zabudnuté- v mojej duši rozliate.

a prepáč ak nerozumieš, som to ja.
pšt... len ja.
v prichádzajúcej jeseni farebných listov,
mrvím sa v mäkkej foteli- pre dušu i telo pôvabnej.

tak, ak chceš poď so mnou,
ale nesľubujem nič. Veď koľko ráz sme sľúbili
a nedodržali? A tak čítam, čítam príbehy
iné- hľadám niečo? Hľadám, niečo skryté.

a keď ma držíš, mám v duši teplo.
pocit domova, vieš to.
niet nad pocit útechy- pocit nehy.
nemôžem povedať, že neexistuješ.
si tu. si.


2 komentáre:

  1. Jedna z najkrajších básní, ktoré som za posledné týždne čítala.(výnimka bude asi len Emily Dickinson)
    Písala si ju ty? Je naozaj nádherná.
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och ! to vážne? Neskutočnú radosť. šťastie. si mi dopriala ! :) ano je to moja tvorba.

      Odstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)