nedeľa 3. januára 2016

hľa 2016.

Nieže by som predsavzdac - no to nevyskloňujem - (nehádžte na mňa vinu, maďarské dievča), si dávala predsavzatia, ale toto bude veľmi stressful obdobie pre moje milé ja. Takže som sa rozhodla, že spravíme pár veľmi dôležitých bodov, či sa ich budem stíhať držať to už ani Kendy nevie.
Počas tohto roka budem :

  • VIAC jesť čokolády- lebo podporuje mozgové bunky, t.j. môj priateľ bude chodiť s bacuľkou. Neoslovujte ma na ulici, či som Dominika. Poviem nope.
  • MENEJ hovoriť, že sa musím učiť a VIAC sa učiť - pretože každý z vás pozná ten krásny harmonogram o 80% rozprávaní ako sa vám nechce, ale musíte, 15% chystaní si vecí čo sa máte naučiť a 5% učení sa. ( maturitný ročník wotever )
  • VIACEJ písať- lebo ľahlo to tu popolom a chystať giveaway , ktorú len mám na mysli pomaly od septembra 2015
  • MENEJ stresovať- kto ma pozná vie. kto nie zistí...
  • prekonať samú seba a byť so svojím výsledkom spokojná
  • be more positive - pretože anglicky je to krajšie. don't worry be happy
  • VIAC ľúbiť LESS plakať
  • urobiť si radosť z dalšej vyfotenej analógovej radosti - již brzy po prvé v Tatrách! 
  • SA LYŽOVAŤ (wohó- pre mňa nikdy neprebádaná skúsenosť)
  • prítomná na IMAGINE DRAGONS, GODZONE 2016 ( praying for grape16 )
  • maturovať a prijmačkovať - posledných 6 mesiacov mojích farmaceutických pojmov- dúfam prejdem na medicínske: študovať medinu je diagnóza sama o sebe. 
A teraz keď si priznám že za pár mesiacov ma čakajú samé testy, príjmacie pohovory a ďalšie nepotrebné veci ktoré si zaumienilo naše ministerstvo školstva som:
a) v úplnej prdeli lebo nič neviem 
b) pozriem sa na dotyčného, čo mi o tom rozpráva, s pohľadom wtf 
c) tvárim sa, že všetkému rozumiem a pritakávam

 Stále vás v lekárni moc neobslúžim



photos from 2015.


4 komentáre:

  1. Ja mám asi taký dojem z maturitného ročníka - ničnerobenie! Aj keď sa toho občas nakopilo, mám tak veľmi jednoduché predmety, že sa do nich doma neprinútim pozrieť a potom to vyzerá tak, že celý deň sedím za počítačom len tak z princípu (dnešok nie je o inom).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti z celého srdca úprimne závidím, lebo tolko kolko ja musim stihnúť na aprílové prijmacky, májové maturity a júnové second prihlašky by malo byt trestne :D

      Odstrániť
  2. Asi najviac ma zaujal úplne prvý bod - viac jesť čokolády! :D Také predsavzatie by som si mohla dať aj ja.

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)