sobota 23. januára 2016

.radosť

padá radosť, biela.
skrýva tajomstvá po ktorých šľapeme.
Nepovedané, len mlčky premýšlajúc
kráčaš tmou.

tvoje kroky sú pomalé,
večne sa ponáhlaš a kam?
to čo máš stihnúť, vždy stihneš.
psst... som to len ja.

*ach človek. 
si plný túžob- očakávaní.
Len s tebou chcem byť, s tebou zostarnúť.
odpočítavam dni
keď sa začnú plniť sny.
Keď na raňajky, spravíš mi croasant
pobozkáš ma na čelo, láska, povieš mi*

na nos ti padá radosť, biela.
roztopí sa. rýchlo- ako život
ani sa nenazdáš,
plň svoje sny , neboj sa

* bojím sa toho, že už mi neprichystáš 
pohár vody a nepovieš mi 
koľko je 35+15, nestačí mi
všetok čas s tebou
chcem viac *

a čo je radosť?
myšlienka na teba
ktorej nie je nikdy dosť,
vždy sa zmení na túžbu a sny.

***



(KECY 2013)

Som šťastná.
Píšem.
Smejem sa.
Bojujem.
Snívam.
Žijem.



6 komentárov:

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)