nedeľa 18. júna 2017

byť dobrá manželka

"Prečo to chceš tak rýchlo ukončiť?"

ukončiť? ... spýtalo sa moje rozbité srdce. prečo chceš skočiť na záver...
lenže, pre ňu by to bol nový začiatok, nové možnosti, šťastie a všetko čo jej v živote chýbalo. 
Je to niečo, čo si s tebou predstavovala každý deň.

a zrazu sa to vytratilo.

Je ľúbiť hriech? Je túžiť hriech? Bolo zlé, chcieť byť dobrou manželkou? Zrazu budú vznikať tváre, ktoré nikdy nebudú chápať mojej metaforickej duši, nikdy nebudú chápať moje túžby a ty si ich už nikdy nezastaneš. Neskryješ ich a nenaplníš ich. Ani sa nepokúsiš zanôtiť.

je tak ťažké nemyslieť a nemilovať, teba moj drahý, čo stačí ti len môj výraz tváre, nato, aby si vedel. 

Možno raz budem dobrou manželkou tomu, koho si zaslúžim, ale momentálne som si chcela zaslúžiť teba. Chcem tlačiť vodu aj keď ma svedomie a rozum nepustí. 

a tak ticho zaspávam, s túžbou na srdci
so slzami v očiach a so spomienkami v mysli
ako veľmi túžila byť
dobrou manželkou.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)