pondelok 26. júna 2017

V mojej duši sú slová iné.

a tak sa pýtam
znova
som príliš lenivá na to 
aby som odložila všetky bremená?

moje ústa sú nemé
moja myseľ výska v tebe ústrety
no ty nepočuješ.
tvoja vina.

leť lampión.
pusť preč prvé zaľúbenie do teba.
je to ako keď sme sa po prvý raz stretli
pamätáš? nič sa nezmenilo: a predsa.
vraj som sprostá.

srdce mi stagnovalo. 
akoby žilo
ale nie.

hahacrjú
budem žiť. ako dáma
a zabudnem prepánajána.
inak to neviem. 
posuniem to srdce ďalej,
nech sa zlomí znova. 
a možno už nie.

a teraz mi povec,
stačilo to? to všetko.
mne nie.

a teraz ty. povec jej,
prečo na ňu žiadostivo hľadíš.
ukáž jej, že máj
je lásky čas.

čas. ktorý potrebuje.
čas, ktorý časom pohltí spomienky.
píšem, lebo poézia je nezmyselný
upír s hrdlom na ústach.

reptám o láske neláskavej.
a čo ja o nej vlastne viem?





















2 komentáre:

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)