utorok 19. novembra 2013

SESTRY DVOJIČKY.

Porozprávam vám vtipnú udalosť akú som dneska zažila.
Sesterské výhody! A nie akékoľvek.

Výhody dvojičiek!

V priebehu týždňa som mala tú česť spoznať ďalšiu osobu z našej triedy bližšie a rozprávať sa s ňou o veciach zatiaľ nepoznaných. Jednu z našich dvojičiek mám v triede a som veru neskutočne rada!

Príbeh sa začal pred ôsmou vyučovacou hodinou keď som sa poctivo neprezliekla na hodinu a šla do telocvične sa profesorovi ospravedlniť.

Stáli tam. Dve skoro rovnako identické osoby. Dostala som strašný záchvat smiechu. Ešte NIKDY som nevidela dvojičky. Jej sestra ju prišla čakať, takže sedela medzi nami necvičiacimi a sledovala naše dievčatá ako sa zúfalo snažia spraviť "mlynské kolo" . Pravdaže , ja som pre zmenu v nemom úžase sledovala ju.

Moja spolužiačka, jej sestra, tiež nevedela tento akrobatický rozkaz spraviť ALE jej sestra áno. A tu sa už začína vtipná časť telesnej.

ÁNO! Prezliekli sa. Nenápadne a rýchlo. Prišiel na mňa ďalší záchvat smiechu, lebo som pochopila o čo sa snažia! Ako z filmu. Na pár minút si vymenili identity a jej sestra spravila "mlynské kolo" za ňu. Keďže nás je v triede "ako hadov" milá pani profesorka si to ani nevšimla! Strašne sme sa smiali.

Je krásne vedieť, že súrodenci si ešte vedia pomáhať v akomkoľvek štýle. Baby ste super! Hore palec.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)