utorok 12. novembra 2013

NOC.

Kráčala som tmou a rozmýšľala. Veľa ľudí nás zradí... Nazývali sme ich priatelia,teraz už len okoloidúci známi.

Čo ak nás vživote zradí osoba ktorej ste dali do rúk svoju budúcnosť? Čo potom? Ostanete ako troska stáť v strede cesty s myšlienkami "môj život nemôže byť horší". Áno. Viem, bola som tam. Potom príde niekto ďalší a máte vživote druhú šancu.


Čo ak príde tá horšia situácia straty? Situácia, že vy zmeníte názor na svet okolo vás, na názory, na plány, na túžby... Čo ak budete chcieť niečo iné než osoba ktorá do vás vkladá nádej? OTÁZKY a OTÁZKY. 

Jeden človek v mojom živote raz povedal: "Ak chceš mať otázky zodpovedané, pýtaj sa!" 

Veľmi múdra myšlienka ale každú noc a deň rozmýšľam nad otázkami, ktoré zodpovedané nebudem mať asi nikdy.



Možno sa zaoberám príliš nepodstatnými vecami a mala by som sa na ne vykašľať a prechádzky nočným mestom by boli krajšie. 

... "ale čo ak" si povie moje zvedavé ja.

Na dnes večer nechám moju problematiku myšlienok znova otvorenú...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)