pondelok 6. januára 2014

NOVÉ MOŽNOSTI

"Nový rok, nové ja!" . Úplná hlúposť. Možno na  ten prvý mesiac sa nevykašleš a budeš sa riadiť podľa predsavzatí čo si si naplánoval. Aj ja som si naplánovala... No, nemám takú silnú vôľu aby som podla nich žila. Ako každý iný človek... Predsavzatie splníš len vtedy keď budeš veľmi chcieť!
Napríklad, kvôli niekomu. Tomu sa už hovorí vraj láska. Tá pravá.
Takého človeka už obdivujem.

Aké predsavzatie som si dala ja?
Vidieť svet inými očami...

Ako modrú oblohu, aspoň miestami keď sa cítim sama.


Nevidieť len tie zlé veci. Hej, viem, že tento svet sa skladá z väčšinou zlých vecí ale za to si už môže človek sám." Nevyhľadávaj zbytočne problémy".
Povedala mi jedna osoba. Nevyhľadávam ich... Prídu samé.
Tak som si povedala, že keď prídu problémy tak príde určite raz aj tá modrá obloha.
Deň bez problémov! Dobrá nálada a optimistické ja.

Taký plánujem mať dneskajší deň. Keď som sa ráno zobudila cítila som vo vzduchu jar.
Príjemný pocit (až na to, že je 6.január). Zjavenie Pána. Ako som kráčala do kostola, uvedomila som si, že sa stačí usmiať každé ráno a deň môže byť lepší a môžeš ho zlepšiť dokonca aj niekomu inému!


"Ako na nový rok tak po celý rok" . S dúfaním, ďalšia hlúposť. Osobne sa mi Nový rok nezačal dobre, no predsa ostatné dni sú zatiaľ super. Prežité s blízkymi osobami.
Neplánujem rok prežiť so zlou náladou ale chcem tie problémy a zlé dni už obchádzať a veru, radím to aj tebe. Nie sme tu na celú večnosť.

Najlahšie viem myslieť pozitívne keď som s blízkymi...
S osobami, ktoré mi dajú nádej k tomu, že život dokáže byť aj dobrým, že nie všetko je zatratené.
S osobami, ktoré mi vyčarujú úsmev na tvári.
S osobami, ktoré ma majú radi za to, aká som.

Posledné prázdniny sa blížia ku koncu, ďalšie už len tie letné rátam
a zatiaľ, nasledujúce dni budem prežívať so spomenutým úsmevom na tvári a pomáhať v tom aj ostatným.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)