piatok 25. apríla 2014

let me talk about God.

Dnes som zistila novú-nenovú vec.

1. Som stvorená Bohom.
2. Som stvorená pre Boha.

Nemám právo žiť život bez pravidiel a ako ja chcem. Dobre... uvediem svoju myšlienku na správnu cestu. Boh nám dal pár pravidiel s ktorými nie je až také ťažké žiť. Vždy som si bola plne vedomá mojich chýb. No keď mám povedať, čo je mojim najväčším problémom, poviem, že je to POKUŠENIE. Som strašne slabá osoba. Málokrát sa postavím zoči-voči môjmu pokušeniu.

Poznáš to? Mávaš niekedy ten pocit: " ja viem, že to nie je správne, ale... " .
Častokrát sa modlím za túto vec. Aby som vedela rozoznať čo je až príliš zlé a zistiť čo presne by som mala urobiť. Tých prikázaní nie je veľa, no predsa sa nájde veľa osôb, ktorý nedokážu žiť ani podľa nich.

Zažil si niekedy:

  • hlúpe hádky v domácnosti?
  • sklamanie od blízkej osoby?
  • stratu rodiča (kvôli nezhodám) ?
  • chuť čierneho dňa?
  • skutok ktorý ľutuješ?
Ja ti tu teraz nebudem vykladať, že sa s tým zmier, že sa to stalo a že to bude v pohode. Opýtam sa ťa len toľko: 
Prosil si Boha o pomoc?
Myslel si vtedy na Boha? 
Žil si s láskou k Bohu? 

-  v rodine ktorá nie je kompletná chýbala viera a láska k Bohu. Pretože iba Boh drží lásku pokope.
- skutok ktorý si vykonal a ktorý ľutuješ bol asi pre tvoje potešenie a nie pre Božie.

Prečo to píšem?
Pretože všetko som skúsila na vlastnej koži a jediné čo môžem,
je poprosiť TEBA, aby si sa zamyslel čo chýba tebe.

Nájdi lásku k Bohu.
Ja sama môžem povedať, že keby nemal aj túto lásku tak by som mala pocit,
že mi niečo neustále chyba.

A pamätaj... nikdy nie si ani nebudeš tak " zlý " aby ťa nemiloval.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár mi vyčarí úsmev na tvári :)